Egyedi honlap és webáruház készítés Győr

Létezik olyan, hogy mobilmarketing?

Felgyorsult világunkban szinte senki nem indul el otthonról a telefonja nélkül. Egy ember átlagosan négyszer több időt tölt a telefonja nyomkodásával, mint amennyi időt a számítógép előtt ül. Ezen keresztül informálódik a legfrissebb hírekről, az időjárásról, jegyet foglalhat akár a következő vonatra vagy egy előadásra, de még a csekkjeit is befizetheti az okostelefonján keresztül.

Mi az a mobilmarketing? Létezik ilyen?

Zsebre tehető marketing

Mára már nem elegendő az interneten és papír alapon hirdetni egy céget vagy vállalkozást. Figyelembe kell venni a mobiltelefonok adta új lehetőségeket is. Külön szakemberek és marketing irodák foglalkoznak mobil marketing stratégiák tervezésével és kivitelezésével. Ezek középpontjában reklám hirdetések állnak, amelyek valamilyen okos eszközön jelennek meg.

  • App marketing
    Ez a fogalom a mobil alkalmazásokon megjelenő hirdetéseket foglalja magába. A Google AdMob szolgáltatás igénybevételével az ingyenes vagy reklámokat megjelenítő applikációkat használók körében lehet hatékony hirdetési lehetőséghez jutni.
  • QR kódok
    Segítségükkel weboldalak és rejtett információk nyithatóak meg. Mindenki kíváncsi, mi van a fekete pontok mögött. A felhasználókat telefonjuk használatára ösztönzi az információ megszerzése érdekében.
  • Földrajzi helyen alapuló marketing
    Sok hirdető szelektálhatja a hirdetésének megjelenését az általa kiválasztott földrajzi helyekre. Így sokkal jobb célzást és hatékonyságot érhet el.
  • SMS marketing
    A felhasználók SMS-ben kapják meg az SMS kampányokban szervezett hirdetéseket.

Keresőoptimalizálás mobilokon

A Google természetesen figyelemebe veszi a mobilról indított kereséseknél, hogy melyik weboldalnak van mobil verziója, és hogy milyen gyors a betöltődési ideje. Ezeket a szempontokat elsősorban az organikus találatoknál veszi figyelembe. A Google Adwordsben lehetőség van a hirdetések mobilon történő megjelenítése esetén extra bővítményeket is bekapcsolni. Ilyen például a hívás- és a helybővítmény.

  • Hívásbővítmény
    A hirdető vállalkozás telefonszáma megjelenik a találati listában, és egy kattintással hívható. Ebben az esetben még a weboldalra sem kell ellátogatnia a felhasználónak, azonnal megtörténhet a kapcsolatfelvétel.
  • Helybővítmény
    A hirdető vállalkozás telephelyének, boltjának, irodájának címe is megjelenhet a találati listában, így a felhasználó azonnal felkeresheti a helyet. Ezzel a megoldással még spórolhat is a Google a hirdetőknek, hiszen ha nincs kattintás, fizetni sem kell a hirdetésért.

Ez természetesen érthető, hiszen a böngészések aránya a mobil eszközök felé tolódik el, hiszen már többen interneteznek okos eszközökről, mint laptopról vagy asztali számítógépről.

Reklámok a mobilokon (AdMob közvetítés)

Az AdMob Android és iOS-alkalmazásokhoz is egyaránt használható. Az AdMob lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy bevételt szerezzenek alkalmazásukkal azáltal, hogy más hirdetők alkalmazáson belüli hirdetéseit jelenítik meg. Szűrőket állíthatnak be, hogy a megjelenített hirdetések relevánsak legyenek az alkalmazásfelhasználók számára. Az AdMob átfogó közvetítési platformokat is kínál, amelyek lehetővé teszik a fejlesztők számára, hogy kezeljék és közvetítsék a hirdetési kéréseket több mint 40 külső gyártótól származó hálózathoz. Ez segít az alkalmazás bevételszerzésének maximalizálásában.

Készült: 2017-12-28

Kapcsolódó hírek, hasznos tippek


Kérjen egyedi árajánlatot!

Az ajánlatkérés kötelezettségektől mentes, csapatunk maximum 48 órán belül válaszol minden beérkező üzenetre. Munkáinkra szerződéses garanciát vállalunk, nem tűnünk el, ügyfeleink bízhatnak bennünk és számíthatnak ránk.

Bízza ránk Ön is webes ügyeinek intézését!

További elérhetőségeink

Kérjük, jelölje be az alábbi négyzetet: