Egyedi honlap és webáruház készítés Győr

google

2015-12-10
Weboldal ereje számokban
Weboldal ereje számokban

A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry Page és Sergey Brin, a Google alapítói ebben az évben dolgozták ki ezt a típusú algoritmust. Ez a szám a különböző weboldalak linkjeinek népszerűségének megállapítására alkalmas, azonban ez a szám az átlag felhasználók előtt nem ismeretes. A PageRank mellett számos más weboldal-erősség mérésére alkalmas mérőszámokat is használnak a szakemberek.

Tovább olvasom »
2015-11-16
AdWords vagy keresőoptimalizálás?
AdWords vagy keresőoptimalizálás?

A látogatók vonzásának több módszere is van, a legnépszerűbbek közé tartoznak a különböző fizetett hivatkozások, mint például az AdWords, valamint a keresőoptimalizálás is. Sokan nem tudnak dönteni a kettő között, hiszen mindkettőnek megvannak a maga előnyei, sőt, olyan lehetőség is van, amikor érdemes mindkét lehetőséget egyidejűleg igénybe venni. Érdemes egyenként is megismerni ezeket a lehetőségeket.

Tovább olvasom »
2015-09-17
Szakmai blog írása
Szakmai blog írása

A szakmai blog írásának sikere az utóbbi években töretlen. A tartalommarketing és a tartalomkészítés reneszánszát éli, talán még soha nem volt ennyire népszerű a szakmai blog írása. Ennek ellenére sokan még mindig nem értik, miért is kell szakmai blogot írni. A honlap tulajdonosok többsége alulbecsüli a blog fontosságát, és nyűgnek tekintik a blogolást. Sokszor a szakmai blogot a fórummal is összekeverik. Ebben a cikkben megpróbálom helyére tenni a bloggal kapcsolatos téves ismereteket.

Tovább olvasom »
2015-08-06
Használhatunk-e több domaint ugyanahhoz az oldalhoz?
Használhatunk-e több domaint ugyanahhoz az oldalhoz?

Mindenki azt szeretné, hogy oldala a lehető legjobb helyen szerepeljen a Google és más internetes keresők találati listáján, ennek elérése érdekében pedig az emberek megpróbálnak minden lehetséges módszert bevetni. Sokaknak jut eszébe az, hogy ugyanahhoz az oldalhoz több domaint használnak, ezáltal pedig segíteni fogják a keresőoptimalizálást, azonban ez nem ennyire egyszerű, sőt, egy rossz döntésnek akár végzetes következményei is lehetnek.

Tovább olvasom »
2015-06-08
Honlap eredményesség mérése
Honlap eredményesség mérése

A legtöbben azok közül, akik valamilyen weboldallal rendelkeznek, használnak egy webanalitikai eszközt is, ami a leggyakrabban a Google Analytics. Ez az eszköz a weblapok túlnyomó többségének esetében meg is felel minden célra. Az elemzések miatt fontos a Google Analytics, hiszen a számokból olyan következtetéseket vonhatunk le, amelyek a weboldal fejlődése szempontjából elengedhetetlenek. Kevesen tudják azonban, hogy mely számokkal mérhető egy honlap eredményessége.

Tovább olvasom »
2014-11-21
A lassú honlapot senki nem szereti
A lassú honlapot senki nem szereti

Amikor az internet elterjedt Magyarországon, az alacsony sávszélességek miatt különösen ügyelni kellett a honlapok méretére. A hosszú letöltődési idő elkerülése végett a honlapok méret optimalizálása elengedhetetlen volt. A technika fejlődésével a sávszélességek ugrásszerűen emelkedtek, a webmesterek és designerek örömére. A mobil eszközök megjelenésével azonban ismételten ügyelni kell a honlap betöltődési idejére. Bár a legtöbb mobil internet sebessége ma már megfelelő egy nagyobb méretű weboldal letöltéséhez is, azonban az előfizetések méretbeli korlátozása továbbra is szükségessé teszi a honlap optimalizálását. De honnan tudhatjuk, mekkora weboldalunk mérete, és meddig tart a honlap betöltődése? Ehhez mutatok be egy kiváló eszközt.

Tovább olvasom »
Kérjen egyedi árajánlatot!

Az ajánlatkérés kötelezettségektől mentes, csapatunk maximum 48 órán belül válaszol minden beérkező üzenetre. Munkáinkra szerződéses garanciát vállalunk, nem tűnünk el, ügyfeleink bízhatnak bennünk és számíthatnak ránk.

Bízza ránk Ön is webes ügyeinek intézését!

További elérhetőségeink

Kérjük, jelölje be az alábbi négyzetet: