A CTA vagyis a cselekvésre ösztönzés, ahogy a neve is mutatja, egy felhívás a weboldal által kívánt konverzió végrehajtására. Lényege, hogy ösztönözze a látogatókat arra, hogy például töltsenek ki egy kérdőívet, iratkozzanak fel egy hírlevélre vagy vásároljanak; vagyis az oldalon belül hajtsanak végre egy feladatot.
Tovább olvasom »honlaptervezés


Gyakori eset, hogy a domain lefoglalása befejeződött, de a weboldal még nem készült el, ilyenkor a tárhelyszolgáltató reklámja jelenik meg, vagy egy „Feltöltés alatt...” szöveg, de legrosszabb esetben egy fehér lap, ami a szerver könyvtárszerkezetét mutatja. Mit érdemes tenni ebben az esetben?
Tovább olvasom »
A felhasználói élmény (User Experience, röviden UX) kialakítása egy olyan design létrehozásának a folyamata, amely a felhasználók számára a böngészés során értelmes és releváns élményt nyújt. A felhasználói élménytervezést gyakran használják olyan kifejezésekkel, mint a „felhasználói felület” és a „használhatóság”, ezek kiemelten fontos elemei a UX designnak, ugyanakkor maga a fogalom számos más területet is lefed. Ez magában foglalja egy szolgáltatás vagy termék megszerzésének és integrálásának teljes folyamatát, beleértve a márkaépítéssel, a tervezéssel, a használhatósággal és a hibaelhárítással kapcsolatos szempontokat is.
Tovább olvasom »
Weboldalak vagy mobil applikációk tervezése során sok esetben érdemes az elképzeléseket papírra vagy akár elektronikus formában felvázolni, hogy a lehető legjobb felhasználói élmény szülessen. Ha a drótváz tervek megfelelőek, akkor érdemes a grafikusok vagy a programozók kezébe adni őket, hogy végleges formába öntsék azokat.
Tovább olvasom »
A különböző méretű és felbontású eszközök elterjedésével egyre nagyobb az igény az olyan honlapkészítésre, ahol a weboldal a képernyő méretéhez igazodik. A megoldást a responsive, vagy magyarul a reszponzív webdesign készítés jelenti. Ennek lényege, hogy a honlapon található képek, szövegdobozok mérete és elrendezése a honlapot látogató eszközének képernyőméretéhez igazodik. Legyen szó akár full HD monitorról, akár mobiltelefonról, a responsive webdesignnal készült weboldal minden eszközön a legmegfelelőbb méretben és elrendezésben jelenik meg.
Tovább olvasom »
A microsite-ot gyakran egy terméknek vagy szolgáltatásnak érdemes készíteni kísérleti vagy hirdetési jelleggel. Az ilyen mini oldalak jobban célozhatóak egy bizonyos terméknek vagy egy szolgáltatásnak, mintha egy nagyobb honlapon jelennének meg egy aloldalon. A marketingben nagyon jól használhatóak ezek az egyszerűbb weboldalak.
Tovább olvasom »Az ajánlatkérés kötelezettségektől mentes, csapatunk maximum 48 órán belül válaszol minden beérkező üzenetre. Munkáinkra szerződéses garanciát vállalunk, nem tűnünk el, ügyfeleink bízhatnak bennünk és számíthatnak ránk.
Bízza ránk Ön is webes ügyeinek intézését!
- Központi iroda: 2800 Tatabánya, Ifjúság utca 20. fsz/2.
- Ügyfélfogadási idő: Hétfő - péntek: 09:00 - 15:00
- E-mai: info@kisshonlapkeszites.hu
- Telefonszám: +36 34 746 458 (ügyfélfogadási időben)