Egyedi honlap és webáruház készítés Győr

keresőoptimalizálás

2016-02-06
Mit nevezünk minőségi tartalomnak?
Mit nevezünk minőségi tartalomnak?

A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző keresőmotorok - köztük a legfontosabb, a Google - szempontjából. A keresőmotorok kezdeti fázisában rengeteg félrevezető, vagy nem releváns tartalomhoz juthattak azok, akik beírtak egy kulcsszót a keresőbe, a rengeteg fejlesztéssel pedig ez a probléma már nem áll fent. Mindegyik kereső a felhasználóinak megfelelő, hasznos, jól megírt tartalmat akar adni.

Tovább olvasom »
2015-12-10
Weboldal ereje számokban
Weboldal ereje számokban

A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry Page és Sergey Brin, a Google alapítói ebben az évben dolgozták ki ezt a típusú algoritmust. Ez a szám a különböző weboldalak linkjeinek népszerűségének megállapítására alkalmas, azonban ez a szám az átlag felhasználók előtt nem ismeretes. A PageRank mellett számos más weboldal-erősség mérésére alkalmas mérőszámokat is használnak a szakemberek.

Tovább olvasom »
2015-09-17
Szakmai blog írása
Szakmai blog írása

A szakmai blog írásának sikere az utóbbi években töretlen. A tartalommarketing és a tartalomkészítés reneszánszát éli, talán még soha nem volt ennyire népszerű a szakmai blog írása. Ennek ellenére sokan még mindig nem értik, miért is kell szakmai blogot írni. A honlap tulajdonosok többsége alulbecsüli a blog fontosságát, és nyűgnek tekintik a blogolást. Sokszor a szakmai blogot a fórummal is összekeverik. Ebben a cikkben megpróbálom helyére tenni a bloggal kapcsolatos téves ismereteket.

Tovább olvasom »
2015-08-06
Használhatunk-e több domaint ugyanahhoz az oldalhoz?
Használhatunk-e több domaint ugyanahhoz az oldalhoz?

Mindenki azt szeretné, hogy oldala a lehető legjobb helyen szerepeljen a Google és más internetes keresők találati listáján, ennek elérése érdekében pedig az emberek megpróbálnak minden lehetséges módszert bevetni. Sokaknak jut eszébe az, hogy ugyanahhoz az oldalhoz több domaint használnak, ezáltal pedig segíteni fogják a keresőoptimalizálást, azonban ez nem ennyire egyszerű, sőt, egy rossz döntésnek akár végzetes következményei is lehetnek.

Tovább olvasom »
2015-07-04
A jó landing page
A jó landing page

Egy weboldal látogatóit jól körül lehet határolni, hiszen vannak olyan jellemzők, amelyekkel az internetezők legnagyobb százalékát jellemezhetjük. A weblapot úgy kell kialakítani, hogy figyelembe vegyük ezeket a jellemzőket, hiszen ezáltal nagyobb százalékban bírhatjuk maradásra őket és érhetjük el a kitűzött konverziós célt. Néha a honlap apróbb módosításaival is jelentős eredménynövekedést lehet elérni. Ennek vizsgálatához egy nagyon jó eszköz a honlap A/B teszt.

Tovább olvasom »
2015-06-08
Honlap eredményesség mérése
Honlap eredményesség mérése

A legtöbben azok közül, akik valamilyen weboldallal rendelkeznek, használnak egy webanalitikai eszközt is, ami a leggyakrabban a Google Analytics. Ez az eszköz a weblapok túlnyomó többségének esetében meg is felel minden célra. Az elemzések miatt fontos a Google Analytics, hiszen a számokból olyan következtetéseket vonhatunk le, amelyek a weboldal fejlődése szempontjából elengedhetetlenek. Kevesen tudják azonban, hogy mely számokkal mérhető egy honlap eredményessége.

Tovább olvasom »
Kérjen egyedi árajánlatot!

Az ajánlatkérés kötelezettségektől mentes, csapatunk maximum 48 órán belül válaszol minden beérkező üzenetre. Munkáinkra szerződéses garanciát vállalunk, nem tűnünk el, ügyfeleink bízhatnak bennünk és számíthatnak ránk.

Bízza ránk Ön is webes ügyeinek intézését!

További elérhetőségeink

Kérjük, jelölje be az alábbi négyzetet: