Egyedi honlap és webáruház készítés Győr

látogatottság növelés

2019-09-30
A legjobb eszközök és módszerek linképítéshez
A legjobb eszközök és módszerek linképítéshez

A keresőoptimalizálást (SEO) 3 fő részre szokás bontani: on-page, off-page és technikai. Ebből a linképítés szinte önmagában kitesz egy fő részt, az off-page SEO-t. Érdemes minél többet tudni róla, mert hivatalosan is a legfontosabb ranking faktorról van szó!

Tovább olvasom »
2019-06-06
A LinkedIn valóban az üzleti élet Facebookja?
A LinkedIn valóban az üzleti élet Facebookja?

A rövid válasz: igen. Statisztikák szerint a LinkedIn a szakmai közösségi oldalak közül jobban teljesít, mint sokan azt gondolják. Ma már 23 nyelven és több mint 200 országban érhető el, de legfőképp az USA, India, Nagy Britannia és Kanada országaiból használják.

Tovább olvasom »
2018-03-20
Felhasználói élmény növelése a weboldalon
Felhasználói élmény növelése a weboldalon

A felhasználói élmény (User Experience, röviden UX) kialakítása egy olyan design létrehozásának a folyamata, amely a felhasználók számára a böngészés során értelmes és releváns élményt nyújt. A felhasználói élménytervezést gyakran használják olyan kifejezésekkel, mint a „felhasználói felület” és a „használhatóság”, ezek kiemelten fontos elemei a UX designnak, ugyanakkor maga a fogalom számos más területet is lefed. Ez magában foglalja egy szolgáltatás vagy termék megszerzésének és integrálásának teljes folyamatát, beleértve a márkaépítéssel, a tervezéssel, a használhatósággal és a hibaelhárítással kapcsolatos szempontokat is.

Tovább olvasom »
2016-02-06
Mit nevezünk minőségi tartalomnak?
Mit nevezünk minőségi tartalomnak?

A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző keresőmotorok - köztük a legfontosabb, a Google - szempontjából. A keresőmotorok kezdeti fázisában rengeteg félrevezető, vagy nem releváns tartalomhoz juthattak azok, akik beírtak egy kulcsszót a keresőbe, a rengeteg fejlesztéssel pedig ez a probléma már nem áll fent. Mindegyik kereső a felhasználóinak megfelelő, hasznos, jól megírt tartalmat akar adni.

Tovább olvasom »
2015-11-16
AdWords vagy keresőoptimalizálás?
AdWords vagy keresőoptimalizálás?

A látogatók vonzásának több módszere is van, a legnépszerűbbek közé tartoznak a különböző fizetett hivatkozások, mint például az AdWords, valamint a keresőoptimalizálás is. Sokan nem tudnak dönteni a kettő között, hiszen mindkettőnek megvannak a maga előnyei, sőt, olyan lehetőség is van, amikor érdemes mindkét lehetőséget egyidejűleg igénybe venni. Érdemes egyenként is megismerni ezeket a lehetőségeket.

Tovább olvasom »
2015-09-17
Szakmai blog írása
Szakmai blog írása

A szakmai blog írásának sikere az utóbbi években töretlen. A tartalommarketing és a tartalomkészítés reneszánszát éli, talán még soha nem volt ennyire népszerű a szakmai blog írása. Ennek ellenére sokan még mindig nem értik, miért is kell szakmai blogot írni. A honlap tulajdonosok többsége alulbecsüli a blog fontosságát, és nyűgnek tekintik a blogolást. Sokszor a szakmai blogot a fórummal is összekeverik. Ebben a cikkben megpróbálom helyére tenni a bloggal kapcsolatos téves ismereteket.

Tovább olvasom »
Kérjen egyedi árajánlatot!

Az ajánlatkérés kötelezettségektől mentes, csapatunk maximum 48 órán belül válaszol minden beérkező üzenetre. Munkáinkra szerződéses garanciát vállalunk, nem tűnünk el, ügyfeleink bízhatnak bennünk és számíthatnak ránk.

Bízza ránk Ön is webes ügyeinek intézését!

További elérhetőségeink