Egyedi honlap és webáruház készítés Győr

látogatottság növelés

2015-09-17
Szakmai blog írása
Szakmai blog írása

A szakmai blog írásának sikere az utóbbi években töretlen. A tartalommarketing és a tartalomkészítés reneszánszát éli, talán még soha nem volt ennyire népszerű a szakmai blog írása. Ennek ellenére sokan még mindig nem értik, miért is kell szakmai blogot írni. A honlap tulajdonosok többsége alulbecsüli a blog fontosságát, és nyűgnek tekintik a blogolást. Sokszor a szakmai blogot a fórummal is összekeverik. Ebben a cikkben megpróbálom helyére tenni a bloggal kapcsolatos téves ismereteket.

Tovább olvasom »
2015-07-04
A jó landing page
A jó landing page

Egy weboldal látogatóit jól körül lehet határolni, hiszen vannak olyan jellemzők, amelyekkel az internetezők legnagyobb százalékát jellemezhetjük. A weblapot úgy kell kialakítani, hogy figyelembe vegyük ezeket a jellemzőket, hiszen ezáltal nagyobb százalékban bírhatjuk maradásra őket és érhetjük el a kitűzött konverziós célt. Néha a honlap apróbb módosításaival is jelentős eredménynövekedést lehet elérni. Ennek vizsgálatához egy nagyon jó eszköz a honlap A/B teszt.

Tovább olvasom »
2015-05-25
Tartalomfejlesztés weboldalon
Tartalomfejlesztés weboldalon

Fontos, hogy egy cég megfelelő weboldallal rendelkezzen, hiszen ez az a terület, amelyen a legtöbb új ügyfél megismerheti a szolgáltatásokat, termékeket és magát a céget. Azonban arra is oda kell figyelni, hogy mi alapján állítjuk össze a weblapot, ezt követően pedig hogyan menedzseljük ezt, hiszen minden apró részlet nagymértékben befolyásolja a végeredményt.

Tovább olvasom »
2015-04-07
Weboldal keresőoptimalizálás nélkül. Van értelme?
Weboldal keresőoptimalizálás nélkül. Van értelme?

A weboldal fontos helyen szerepel minden cég esetében, hiszen ezen a felületen találhatja meg az adott vállalatot a legtöbb potenciális ügyfél, vagyis vásárló. Azonban a megfelelő weboldal még nem garancia semmire, érdemes komolyan venni a honlap menedzsmentjét is, valamint a keresőoptimalizálásra kiemelt figyelmet kell fordítani.

Tovább olvasom »
2015-02-01
Weboldal átadás utáni teendők, azaz honlapmenedzsment
Weboldal átadás utáni teendők, azaz honlapmenedzsment

Amikor végre elkészül a weboldal, átadják a nagyközönségnek, az emberek (és cégek) legnagyobb része azt hiszi, hogy vége a munkának, minden a helyén van és nincs szükség szinte semmire ahhoz, hogy jól működjön az oldal és vonzza az ügyfeleket. Azonban ez közel sincs így, ekkor kezdődik el a munka érdekesebb fázisa, a honlapmenedzsment, amikor számos tényezőt figyelembe kell venni.

Tovább olvasom »
2014-02-14
Hírlevél-ahogy használjuk, és ahogy kellene
Hírlevél-ahogy használjuk, és ahogy kellene

Az online marketing egyik nagy találmánya a hírlevél. Sajnos mára a helytelen használat miatt mindenkiben kellemetlen érzés támad, ha meghallja ezt a szót. A spam jellegő kéretlen levelek és a minden áron aladni akaró hírlevelek miatt mára egyre nehezebb rávenni a felhasználókat a feliratkozásra. Pedig egy hírlevél igenis lehet hasznos és érdekes is. A hírlevél ha jól használják ismertséget, elismertséget és bizalmat kelt a látogatók körében. Nézzük meg, hogyan is kellene ezt jól csinálni.

Tovább olvasom »
Kérjen egyedi árajánlatot!

Az ajánlatkérés kötelezettségektől mentes, csapatunk maximum 48 órán belül válaszol minden beérkező üzenetre. Munkáinkra szerződéses garanciát vállalunk, nem tűnünk el, ügyfeleink bízhatnak bennünk és számíthatnak ránk.

Bízza ránk Ön is webes ügyeinek intézését!

További elérhetőségeink