Egyedi honlap és webáruház készítés Győr

Honlap elemzés

Az a honlap nem jó befektetés, amely nem hoz bevételt a honlap tulajdonosának. Ezek a honlapok csak a pénzt viszik, és nem nevezhetőek ügyfélszerző eszköznek sem. Pedig a jól elkészített és megfelelően felépített honlapok sok ügyfelet és megrendelőt hoznak a honlap tulajdonosának. Vegye igénybe honlap elemzési szolgáltatásunkat, és tudja meg, mi a gond weboldalával!

Honlap elemzés

Nem elégedett a honlapja teljesítményével?

Honlap elemzési szolgáltatásunkból minden ügyfelünk megtudhatja, mit és hogyan kellene módosítani honlapján ahhoz, hogy több megrendelése, több ügyfele legyen. Rávilágítunk a honlap gyengeségeire és erősségeire is. A honlap elemzés eredményeként egy írásos szakértői véleményt adunk az adott honlapról. A honlap elemzésben olyan módosításokat is javaslunk, melyekkel a bevétel és látogatottság is emelkedni fog.

Mennyibe kerül a honlap elemzése?

A honlap teljes körű vizsgálatának egyszeri díja nettó 25.000 Ft. Fontos azonban tisztában lenni azzal, hogy a honlap elemzésen kívül személyre szabott módosításokat is javaslunk. Sablonos válaszok helyett teljes körű elemzést végzünk, melyben rámutatunk a látható és a nem látható hiányosságokra is.

Hogyan működik a honlap elemzés szolgáltatás?

Ügyfelünk e-mailben elküldi nekünk weboldalának címét és a számlázási adatait. Válasz üzenetünkben megkapja a díjbekérőnket. Az elemzés díjának megérkezése után 3 napon belül elkészítjük a honlap elemzését. Az alábbi kérdésekre is választ adhatunk:

  • Egységes designt és színkezelést használ a weboldal?
  • Egyértelmű-e a kommunikáció és a kihelyezett szövegek?
  • Egyszerűen használható-e a weboldal?
  • Megfelel-e a jogi előírásoknak?
  • Milyen kulcsszavakra teljesít jól a honlap?
  • Megfelelő-e a szerver és a domain választás?
  • Szabványos forráskód van a weboldal alatt, milyen a kód/szöveg arány?
  • Milyen a tartalom minősége és a kulcsszavak aránya SEO szempontból?
  • Mennyire gyorsan töltődik be a weboldal?
  • Lehetséges-e nagyobb látogatói forgalom elérése?
  • Mennyire megfelelőek az OnSite és OffSite SEO megoldások?

A weboldalaknál és a webáruházaknál a sikeresség sok tényezőtől függhet, ahol figyelembe kell venni a látogatottságot, a konverziót, a lebonyolított forgalmat, a keresőoptimalizáltságot, a szövegezést, a felhasználói élményt és még sok minden mást, hogy pontos képet tudjunk adni.

Miért van szüksége egy cégnek ütős honlapra?

Először is azt kell tisztán látni, miért van szüksége egy cégnek ütős, jól felépített honlapra.

Az elmúlt években az internet megjelenésével és elterjedésével nagymértékben változott az emberek keresési szokása. Korábban, ha valamire szükségük volt, akkor megkérdezték ismerőseiket, vagy átlapozták a hirdetési újságokat. Ma azonban egyszerűen csak rákeresnek az adott témára az interneten, és az ott tapasztaltak alapján választanak. Lehet szó akár műszaki cikkről, vagy más termékről, illetve szolgáltatásról, hasonlóak a keresési szokások. Ma az adott szolgáltatás vagy termék kiválasztása nagymértékben függ attól, hogy milyen ajánlat szerepel a cég weboldalán.

A website ergonómiai problémák felismerése

A website ergonómia egyre fontosabb szerepet kap egy olyan világban, ahol a weblapnak marketing szempontból központi szerepe van minden egyes cég életében. A webergonómia a webes felhasználók különböző szokásainak vizsgálatával foglalkozik, egy olyan szabályrendszerrel, amely kifejezetten az internetes világra van szabva. Ilyen szempontból fontossá válik az oldal egyszerű kezelhetősége, a legfontosabb pedig az, hogy a látogatók elégedettek legyenek egy adott weboldalon, amely az oldal hatékonysága szempontjából rendkívül fontos.

Az egyik legszembetűnőbb példa arra, hogy ergonómiai szempontból nincs minden a helyén, az, amikor sok a látogató, azonban ebből mégis aránytalanul kevés rendel terméket, kér ajánlatot, vagy iratkozik fel a hírlevelekre. A sok nyitóoldali látogató hasznos, azonban ha több mint 50% azok aránya, akik inkább visszafordulnak, akkor szintén ergonómiai problémáról beszélhetünk. Szintén ebbe a kategóriába sorolható az, amikor az ajánlatkérés oldalon rengeteg a látogató, azonban mégsem érkeznek az ajánlatkérések, vásárlások. A website ergonómia javítására egy konkrét célzás az is, amikor egy ingyenesen letölthető információs anyagot aránylag kevesen töltenek le a látogatók számához képest.

Kérjen egyedi árajánlatot!

Az ajánlatkérés kötelezettségektől mentes, csapatunk maximum 48 órán belül válaszol minden beérkező üzenetre. Munkáinkra szerződéses garanciát vállalunk, nem tűnünk el, ügyfeleink bízhatnak bennünk és számíthatnak ránk.

Bízza ránk Ön is webes ügyeinek intézését!

További elérhetőségeink

Kérjük, jelölje be az alábbi négyzetet: