Egyedi honlap és webáruház készítés Győr

online marketing

2019-09-30
A legjobb eszközök és módszerek linképítéshez
A legjobb eszközök és módszerek linképítéshez

A keresőoptimalizálást (SEO) 3 fő részre szokás bontani: on-page, off-page és technikai. Ebből a linképítés szinte önmagában kitesz egy fő részt, az off-page SEO-t. Érdemes minél többet tudni róla, mert hivatalosan is a legfontosabb ranking faktorról van szó!

Tovább olvasom »
2019-06-06
A LinkedIn valóban az üzleti élet Facebookja?
A LinkedIn valóban az üzleti élet Facebookja?

A rövid válasz: igen. Statisztikák szerint a LinkedIn a szakmai közösségi oldalak közül jobban teljesít, mint sokan azt gondolják. Ma már 23 nyelven és több mint 200 országban érhető el, de legfőképp az USA, India, Nagy Britannia és Kanada országaiból használják.

Tovább olvasom »
2018-12-27
Mi az a CTA és hogyan befolyásolja a weboldal konverzióját?
Mi az a CTA és hogyan befolyásolja a weboldal konverzióját?

A CTA vagyis a cselekvésre ösztönzés, ahogy a neve is mutatja, egy felhívás a weboldal által kívánt konverzió végrehajtására. Lényege, hogy ösztönözze a látogatókat arra, hogy például töltsenek ki egy kérdőívet, iratkozzanak fel egy hírlevélre vagy vásároljanak; vagyis az oldalon belül hajtsanak végre egy feladatot.

Tovább olvasom »
2017-12-28
Mi az a mobilmarketing? Létezik ilyen?
Mi az a mobilmarketing? Létezik ilyen?

Felgyorsult világunkban szinte senki nem indul el otthonról a telefonja nélkül. Egy ember átlagosan négyszer több időt tölt a telefonja nyomkodásával, mint amennyi időt a számítógép előtt ül. Ezen keresztül informálódik a legfrissebb hírekről, az időjárásról, jegyet foglalhat akár a következő vonatra vagy egy előadásra, de még a csekkjeit is befizetheti az okostelefonján keresztül.

Tovább olvasom »
2016-02-06
Mit nevezünk minőségi tartalomnak?
Mit nevezünk minőségi tartalomnak?

A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző keresőmotorok - köztük a legfontosabb, a Google - szempontjából. A keresőmotorok kezdeti fázisában rengeteg félrevezető, vagy nem releváns tartalomhoz juthattak azok, akik beírtak egy kulcsszót a keresőbe, a rengeteg fejlesztéssel pedig ez a probléma már nem áll fent. Mindegyik kereső a felhasználóinak megfelelő, hasznos, jól megírt tartalmat akar adni.

Tovább olvasom »
2015-11-16
AdWords vagy keresőoptimalizálás?
AdWords vagy keresőoptimalizálás?

A látogatók vonzásának több módszere is van, a legnépszerűbbek közé tartoznak a különböző fizetett hivatkozások, mint például az AdWords, valamint a keresőoptimalizálás is. Sokan nem tudnak dönteni a kettő között, hiszen mindkettőnek megvannak a maga előnyei, sőt, olyan lehetőség is van, amikor érdemes mindkét lehetőséget egyidejűleg igénybe venni. Érdemes egyenként is megismerni ezeket a lehetőségeket.

Tovább olvasom »
Kérjen egyedi árajánlatot!

Az ajánlatkérés kötelezettségektől mentes, csapatunk maximum 48 órán belül válaszol minden beérkező üzenetre. Munkáinkra szerződéses garanciát vállalunk, nem tűnünk el, ügyfeleink bízhatnak bennünk és számíthatnak ránk.

Bízza ránk Ön is webes ügyeinek intézését!

További elérhetőségeink