A CTA vagyis a cselekvésre ösztönzés, ahogy a neve is mutatja, egy felhívás a weboldal által kívánt konverzió végrehajtására. Lényege, hogy ösztönözze a látogatókat arra, hogy például töltsenek ki egy kérdőívet, iratkozzanak fel egy hírlevélre vagy vásároljanak; vagyis az oldalon belül hajtsanak végre egy feladatot.
Tovább olvasom »webáruház készítés


Kevés olyan weboldal létezik, ami ne használna a kezdőlapon vagy az aloldalon képeket automatikusan változtató slideshow-t. Könnyen megragadja a látogatók figyelmét, sok információt képes kis helyen tárolni, és nem utolsósorban segítségével jól összefoglalhatóak a szolgáltatások vagy bármilyen más fontos tudnivaló.
Tovább olvasom »
Felgyorsult világunkban szinte senki nem indul el otthonról a telefonja nélkül. Egy ember átlagosan négyszer több időt tölt a telefonja nyomkodásával, mint amennyi időt a számítógép előtt ül. Ezen keresztül informálódik a legfrissebb hírekről, az időjárásról, jegyet foglalhat akár a következő vonatra vagy egy előadásra, de még a csekkjeit is befizetheti az okostelefonján keresztül.
Tovább olvasom »
A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző keresőmotorok - köztük a legfontosabb, a Google - szempontjából. A keresőmotorok kezdeti fázisában rengeteg félrevezető, vagy nem releváns tartalomhoz juthattak azok, akik beírtak egy kulcsszót a keresőbe, a rengeteg fejlesztéssel pedig ez a probléma már nem áll fent. Mindegyik kereső a felhasználóinak megfelelő, hasznos, jól megírt tartalmat akar adni.
Tovább olvasom »
A látogatók vonzásának több módszere is van, a legnépszerűbbek közé tartoznak a különböző fizetett hivatkozások, mint például az AdWords, valamint a keresőoptimalizálás is. Sokan nem tudnak dönteni a kettő között, hiszen mindkettőnek megvannak a maga előnyei, sőt, olyan lehetőség is van, amikor érdemes mindkét lehetőséget egyidejűleg igénybe venni. Érdemes egyenként is megismerni ezeket a lehetőségeket.
Tovább olvasom »
A szakmai blog írásának sikere az utóbbi években töretlen. A tartalommarketing és a tartalomkészítés reneszánszát éli, talán még soha nem volt ennyire népszerű a szakmai blog írása. Ennek ellenére sokan még mindig nem értik, miért is kell szakmai blogot írni. A honlap tulajdonosok többsége alulbecsüli a blog fontosságát, és nyűgnek tekintik a blogolást. Sokszor a szakmai blogot a fórummal is összekeverik. Ebben a cikkben megpróbálom helyére tenni a bloggal kapcsolatos téves ismereteket.
Tovább olvasom »Az ajánlatkérés kötelezettségektől mentes, csapatunk maximum 48 órán belül válaszol minden beérkező üzenetre. Munkáinkra szerződéses garanciát vállalunk, nem tűnünk el, ügyfeleink bízhatnak bennünk és számíthatnak ránk.
Bízza ránk Ön is webes ügyeinek intézését!
- Központi iroda: 2800 Tatabánya, Szent Borbála tér 6. „A” épület II./48.
- Ügyfélfogadási idő: Hétfő - péntek: 8:00 - 16:00
- Telefonszám: +36 70 252 4759
- E-mai: info@kisshonlapkeszites.hu
- Facebook oldalunk: facebook.com/kisshonlapkeszites