Egyedi honlap és webáruház készítés Győr

webáruház készítés

2015-05-25
Tartalomfejlesztés weboldalon
Tartalomfejlesztés weboldalon

Fontos, hogy egy cég megfelelő weboldallal rendelkezzen, hiszen ez az a terület, amelyen a legtöbb új ügyfél megismerheti a szolgáltatásokat, termékeket és magát a céget. Azonban arra is oda kell figyelni, hogy mi alapján állítjuk össze a weblapot, ezt követően pedig hogyan menedzseljük ezt, hiszen minden apró részlet nagymértékben befolyásolja a végeredményt.

Tovább olvasom »
2015-05-25
Aktivitás növelése a Facebook-on
Aktivitás növelése a Facebook-on

Minden cég azt szeretné, hogy Facebook oldalát a lehető leggyorsabban a lehető legtöbben kedvelnék, követnék, növelnék az aktivitást, azonban kevés azok száma, akik valóban tesznek is ezért. Ha pedig az oldal elkészítést követően annyiból áll az aktivitás, hogy heti egy alkalommal megosztanak valamit, akkor nem is lehet hatalmas követő seregre számítani. Több oldalról érdemes megvizsgálni a helyzetet, hiszen számos dologra figyelni kell egy Facebook oldallal kapcsolatban.

Tovább olvasom »
2015-02-01
Weboldal átadás utáni teendők, azaz honlapmenedzsment
Weboldal átadás utáni teendők, azaz honlapmenedzsment

Amikor végre elkészül a weboldal, átadják a nagyközönségnek, az emberek (és cégek) legnagyobb része azt hiszi, hogy vége a munkának, minden a helyén van és nincs szükség szinte semmire ahhoz, hogy jól működjön az oldal és vonzza az ügyfeleket. Azonban ez közel sincs így, ekkor kezdődik el a munka érdekesebb fázisa, a honlapmenedzsment, amikor számos tényezőt figyelembe kell venni.

Tovább olvasom »
2015-01-29
Egyszerű weboldal előnyei
Egyszerű weboldal előnyei

A weboldal készítés minden cég esetében prioritást kell élvezzen, az első teendők között kell szerepeljen, hiszen ez a legfontosabb marketing eszköze egy vállalatnak, ilyen módon találhatja meg a legtöbb potenciális új ügyfél. Tehát semmiképp sem szabad halogatni, oda kell figyelni erre, megfelelő hangsúlyt és odafigyelést kell szentelni ennek. Azonban nem feltétlenül kell telezsúfolni mindenféle felesleges funkcióval, extrával egy oldalt ahhoz, hogy elérje a célját.

Tovább olvasom »
2014-02-14
Hírlevél-ahogy használjuk, és ahogy kellene
Hírlevél-ahogy használjuk, és ahogy kellene

Az online marketing egyik nagy találmánya a hírlevél. Sajnos mára a helytelen használat miatt mindenkiben kellemetlen érzés támad, ha meghallja ezt a szót. A spam jellegő kéretlen levelek és a minden áron aladni akaró hírlevelek miatt mára egyre nehezebb rávenni a felhasználókat a feliratkozásra. Pedig egy hírlevél igenis lehet hasznos és érdekes is. A hírlevél ha jól használják ismertséget, elismertséget és bizalmat kelt a látogatók körében. Nézzük meg, hogyan is kellene ezt jól csinálni.

Tovább olvasom »
2013-12-28
Valós idejű marketing
Valós idejű marketing

 A valós idejű marketing egy új fogalom az online marketing világában, de minden bizonnyal ez lesz a jövő vezető irányzata ezen a területen. Megjelenése első sorban a mobil eszközökről történő megnövekedett keresési számnak köszönhető. Nagy valószínűség szerint mást tartalomra keres rá ugyanazzal a kulcsszóval egy otthoni felhasználó, és egy egy közterületen mobil eszközről böngésző felhasználó. Ezt a Google is felismerte, és a keresés helyéhez és a böngésző eszközhöz igazodva változik a találati lista.

Tovább olvasom »
Kérjen egyedi árajánlatot!

Az ajánlatkérés kötelezettségektől mentes, csapatunk maximum 48 órán belül válaszol minden beérkező üzenetre. Munkáinkra szerződéses garanciát vállalunk, nem tűnünk el, ügyfeleink bízhatnak bennünk és számíthatnak ránk.

Bízza ránk Ön is webes ügyeinek intézését!

További elérhetőségeink