Az online felület rendkívül fontos manapság, így minden cég megpróbál egy olyan jó honlapot összehozni, amely megfogja a látogatót és olyat tud nyújtani nekik, amit a konkurencia esetleg nem. A verseny a honlapok között egyre nagyobb, a cégek egyre többet fordítanak anyagi és a befektetett munka terén is a honlapjukba, ezért fontos tisztában lenni azzal, mitől jó egy weboldal?
Tovább olvasom »honlapkészítés
Létezik néhány olyan web alapú, nyílt forráskódú rendszer, amelyek segítségével interneten, könnyedén, ingyenesen, mindenféle programozói előképzettség nélkül weboldalakat lehet szerkeszteni. Ezeket tartalomkezelő rendszereknek, azaz Content Management System, röviden CMS-nek nevezzük. A legismertebb három CMS a WordPress, a Drupal és a Joomla. Bár a három tartalomkezelő rendszer merőben eltér egymástól, felépítésüket és működésüket tekintve találunk közös vonásokat. Mindhárom CMS PHP programnyelven és MySQL adatbázison alapszik. Mindhárom alap CMS kiegészítőkkel tovább bővíthető, a weboldalak kinézete pedig sablonok telepítésével gyorsan megváltoztatható. De vajon melyik a legjobb a három CMS közül?
Tovább olvasom »Minden cég esetében meghatározó, hogy milyen weboldallal rendelkezik, hiszen a jelenlegi, modern társadalomban a legtöbben az interneten keresnek különböző termékeket, esetleg szolgáltatásokat. Érdemes azonban meggondolni, hogy milyen weboldalt választunk, hiszen nem mindegy, hogy a honlap építés hogyan zajlik. A módszer két legnagyobb csoportja a CMS rendszerek valamelyike, valamint az egyedi honlapkészítés.
Tovább olvasom »Akinek van honlapja és szeretne a keresőkből látogatókat, az nagyon hamar találkozik a meta elemekkel, más néven meta tag-ekkel (ejtsd: "teg"). Sok helyen hallani, hogy a meta elemek felett eljárt az idő, és a használatuk teljesen felesleges. Ez véleményem szerint nem igaz. Bár korábban tényleg nagyobb szerepük volt a meta elemeknek mint mostanában, azonban ez inkább a keresők fejlődésének tudható be.
Tovább olvasom »Honlapkészítéskor mindig felmerül a kérdés, milyen menüpontok is legyenek a weboldalon. A lehetséges menüpontokat gyűjtöttem össze, amelyeket minden esetben érdemes elkészíteni weboldal készítésekor. Természetesen minden honlap más és más, ezért a honlap menüpontjait minden esetben a honlaphoz kell igazítani. Általános szabály azonban, hogy vízszintes menüben 7 menüpontnál többet nem érdemes elhelyezni. Ha több menüpontot szeretnénk, akkor lenyíló menüt vagy második menüt is kell készíteni. Nagyon fontos továbbá, hogy a navigáció könnyen kezelhető legyen, a menüpontok nevei pedig egyértelműen utaljanak az adott oldal tartalmára.
Tovább olvasom »A honlapkészítés során egyre nagyobb a honlaptulajdonosok részéről a kiemelt helyezés elérése a keresőkben. Ez érthető, hiszen akinek a honlapja a találati lista elején szerepel, annak várhatóan több megkeresése lesz a honlapjáról. Ezt felismerte egyre több honlap tulajdonos, és megindult a harc a keresőkben a honlapok között. Egyre több a keresőoptimalizált honlap, és ezért egyre nehezebb is előre kerülni a toplista élére az adott kulcsszavaknál. Azonban gyakran elfelejtjük a honlap készítésekor, hogy a keresőoptimalizálás nagyon fontos, azonban a honlap első sorban a látogatóknak készül és nem a keresőrobotoknak.
Tovább olvasom »Az ajánlatkérés kötelezettségektől mentes, csapatunk maximum 48 órán belül válaszol minden beérkező üzenetre. Munkáinkra szerződéses garanciát vállalunk, nem tűnünk el, ügyfeleink bízhatnak bennünk és számíthatnak ránk.
Bízza ránk Ön is webes ügyeinek intézését!
- Központi iroda: 2800 Tatabánya, Ifjúság utca 20. fsz/2.
- Ügyfélfogadási idő: Hétfő - péntek: 09:00 - 15:00
- E-mai: info@kisshonlapkeszites.hu
- Telefonszám: +36 34 746 458 (ügyfélfogadási időben)