Kiss Honlapkészítés elérhetőség ikoninfo@kisshonlapkeszites.hu

Kiss Honlapkészítés telefon ikon + 36 70 252 4759

Egyedi honlapkészítés Győr

weboldal-keszites

Weboldal készítés,
Webdesign készítés,
Honlap karbantartás
latogatottsag-noveles
Látogatottság növelés,
Keresőoptimalizálás (SEO),
Bevételt termelő honlapkészítés

webaruhaz-keszites

Webáruház készítés,
Webshop készítés,
Webshop karbantartás

online marketing

  • 6 Technika weboldal látogatottság növelésére

     

    weboldal-latogatottsagSok új weboldal tulajdonos szembesül azzal a problémával, hogy a frissen elkészített honlapjára nem nagyon érkeznek látogatók.
    A továbbiakban 6 olyan egyszerű fogást mutatok be, mellyel megtöbbszörözhetjük látogatóink számát.

  • A jó landing page

    weboldal ab teszt2

    Egy weboldal látogatóit jól körül lehet határolni, hiszen vannak olyan jellemzők, amelyekkel az internetezők legnagyobb százalékát jellemezhetjük. A weblapot úgy kell kialakítani, hogy figyelembe vegyük ezeket a jellemzőket, hiszen ezáltal nagyobb százalékban bírhatjuk maradásra őket és érhetjük el a kitűzött konverziós célt. Néha a honlap apróbb módosításaival is jelentős eredménynövekedést lehet elérni. Ennek vizsgálatához egy nagyon jó eszköz a honlap A/B teszt.

  • A legfontosabb szám az online marketingben

     

    Konverzió számításaGyakran hallom vállalkozóktól, hogy nincs elegendő anyagi forrásuk a hirdetésre, és egyébként is túl drágák a hirdetések nekik. Másik részről arra panaszkodnak, hogy kevés a megrendelés / vásárlás. Aki kicsit is ért az online marketinghez az tudja, hogy egyetlen mérőszámot kell csupán folyamatosan követni a siker érdekében, függetlenül attól mennyit költünk online marketingre.

  • AdWords vagy keresőoptimalizálás?

    adwords hirdetes2

    A látogatók vonzásának több módszere is van, a legnépszerűbbek közé tartoznak a különböző fizetett hivatkozások, mint például az AdWords, valamint a keresőoptimalizálás is. Sokan nem tudnak dönteni a kettő között, hiszen mindkettőnek megvannak a maga előnyei, sőt, olyan lehetőség is van, amikor érdemes mindkét lehetőséget egyidejűleg igénybe venni. Érdemes egyenként is megismerni ezeket a lehetőségeket.


  • Aktivitás növelése a Facebook-on

    facebook-aktivitas-novelese-2Minden cég azt szeretné, hogy Facebook oldalát a lehető leggyorsabban a lehető legtöbben kedvelnék, követnék, növelnék az aktivitást, azonban kevés azok száma, akik valóban tesznek is ezért. Ha pedig az oldal elkészítést követően annyiból áll az aktivitás, hogy heti egy alkalommal megosztanak valamit, akkor nem is lehet hatalmas követő seregre számítani. Több oldalról érdemes megvizsgálni a helyzetet, hiszen számos dologra figyelni kell egy Facebook oldallal kapcsolatban.

  • Egyszerű weboldal előnyei

    egyszeru-weboldalA weboldal készítés minden cég esetében prioritást kell élvezzen, az első teendők között kell szerepeljen, hiszen ez a legfontosabb marketing eszköze egy vállalatnak, ilyen módon találhatja meg a legtöbb potenciális új ügyfél. Tehát semmiképp sem szabad halogatni, oda kell figyelni erre, megfelelő hangsúlyt és odafigyelést kell szentelni ennek. Azonban nem feltétlenül kell telezsúfolni mindenféle felesleges funkcióval, extrával egy oldalt ahhoz, hogy elérje a célját.

  • Hírlevél-ahogy használjuk, és ahogy kellene

    Hírlevel helyes használataAz online marketing egyik nagy találmánya a hírlevél. Sajnos mára a helytelen használat miatt mindenkiben kellemetlen érzés támad, ha meghallja ezt a szót. A spam jellegő kéretlen levelek és a minden áron aladni akaró hírlevelek miatt mára egyre nehezebb rávenni a felhasználókat a feliratkozásra. Pedig egy hírlevél igenis lehet hasznos és érdekes is. A hírlevél ha jól használják ismertséget, elismertséget és bizalmat kelt a látogatók körében. Nézzük meg, hogyan is kellene ezt jól csinálni.

  • Honlap eredményesség mérése

    konverzio2A legtöbben azok közül, akik valamilyen weboldallal rendelkeznek, használnak egy webanalitikai eszközt is, ami a leggyakrabban a Google Analytics. Ez az eszköz a weblapok túlnyomó többségének esetében meg is felel minden célra. Az elemzések miatt fontos a Google Analytics, hiszen a számokból olyan következtetéseket vonhatunk le, amelyek a weboldal fejlődése szempontjából elengedhetetlenek. Kevesen tudják azonban, hogy mely számokkal mérhető egy honlap eredményessége.

  • Kattintás alapú hirdetések - Google AdWords

     

    AdwordsAz induló weboldalak gyakran küzdenek a látogatók hiányával. Elkészült a szép új honlap, de a látogatók csak nem érkeznek az oldalra. Ilyen esetben érdemes kattintás alapú hirdetési kampányokat (PPC-Pay Per Click) indítani. Ebben a cikkben elsősorban a Google AdWords szolgáltatást fogom bemutatni, ezen belül is a keresési hálózaton történő hirdetését.

  • Linképítés, linkmarketing

     

    linkepitesEgy sikeres weboldal elképzelhetetlen linképítés nélkül. Egy sikeres weboldalnak több ezer mutató linkje is van, de egy céges weboldal esetén sokszor elég ha 100-200 mutató linket össze tudunk gyűjteni. De mi is az a linképítés? Miért van rá szükség? Ebből a cikkemből mindent megtudhat, amit a linképítésről fontos tudni.

  • Mire jó egy Facebook rajongói oldal?

     

    facebookAz utóbbi fél évben a Facebook közösségi portál sikere töretlen volt, ezért úgy gondolom érdemes ezzel a témával kicsit részletesebben is foglalkozni. A Facebook-on nyilvános oldalt is létre hozhatunk cégünknek, vállalkozásunknak, melyet az is meg tud nézni, aki nem regisztrált felhasználója a közösségnek. Miért érdemes ilyen oldalt létrehozni? Íme néhány válasz a kérdésre.

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak?

    honlap minosegi tartalom2A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző keresőmotorok – köztük a legfontosabb, a Google – szempontjából. A keresőmotorok kezdeti fázisában rengeteg félrevezető, vagy nem releváns tartalomhoz juthattak azok, akik beírtak egy kulcsszót a keresőbe, a rengeteg fejlesztéssel pedig ez a probléma már nem áll fent. Mindegyik kereső a felhasználóinak megfelelő, hasznos, jól megírt tartalmat akar adni.

  • Szakmai blog írása

    jo szakmai blog

    A szakmai blog írásának sikere az utóbbi években töretlen. A tartalommarketing és a tartalomkészítés reneszánszát éli, talán még soha nem volt ennyire népszerű a szakmai blog írása. Ennek ellenére sokan még mindig nem értik, miért is kell szakmai blogot írni. A honlap tulajdonosok többsége alulbecsüli a blog fontosságát, és nyűgnek tekintik a blogolást. Sokszor a szakmai blogot a fórummal is összekeverik. Ebben a cikkben megpróbálom helyére tenni a bloggal kapcsolatos téves ismereteket.

  • Tartalomfejlesztés weboldalon

    tartalom-fejlesztes-honlapon-2Fontos, hogy egy cég megfelelő weboldallal rendelkezzen, hiszen ez az a terület, amelyen a legtöbb új ügyfél megismerheti a szolgáltatásokat, termékeket és magát a céget. Azonban arra is oda kell figyelni, hogy mi alapján állítjuk össze a weblapot, ezt követően pedig hogyan menedzseljük ezt, hiszen minden apró részlet nagymértékben befolyásolja a végeredményt.


  • Valós idejű marketing

     

    Valós idejű hirdetésA valós idejű marketing egy új fogalom az online marketing világában, de minden bizonnyal ez lesz a jövő vezető irányzata ezen a területen. Megjelenése első sorban a mobil eszközökről történő megnövekedett keresési számnak köszönhető. Nagy valószínűség szerint mást tartalomra keres rá ugyanazzal a kulcsszóval egy otthoni felhasználó, és egy egy közterületen mobil eszközről böngésző felhasználó. Ezt a Google is felismerte, és a keresés helyéhez és a böngésző eszközhöz igazodva változik a találati lista.

  • Webes szövegírás

     

    webes_szovegirasÉn azt szoktam javasolni ügyfeleimnek, hogy érdemes a saját honlapjukat a látogatók szemszögéből nézni. Természetesen mi döntjük el, hogy mit írunk a honlapunkra, de ha a látogatók igényeit nem vesszük figyelembe, értékes ügyfeleket fogunk elveszíteni.

  • Weboldal átadás utáni teendők, azaz honlapmenedzsment

    honlap-management2Amikor végre elkészül a weboldal, átadják a nagyközönségnek, az emberek (és cégek) legnagyobb része azt hiszi, hogy vége a munkának, minden a helyén van és nincs szükség szinte semmire ahhoz, hogy jól működjön az oldal és vonzza az ügyfeleket. Azonban ez közel sincs így, ekkor kezdődik el a munka érdekesebb fázisa, a honlapmenedzsment, amikor számos tényezőt figyelembe kell venni.

Tippek röviden

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak? 2016-02-06

    A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző...

  • Google Webmester Eszközök - azaz GWT 2016-01-16

    A GWT, vagyis Google Webmaster Tools, magyarul Google Webmester Eszközök egy rendkívül jó eszköz, amely teljesen ingyenes, és integrálni tudja...

  • Weboldal ereje számokban 2015-12-10

    A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry...

Kapcsolat

KISS HONLAPKÉSZÍTÉS GYŐR
info@kisshonlapkeszites.hu
Tel: +36 70 / 252 4759

Hasznos tippek

  • Weboldal átadás utáni teendők, azaz honlapmenedzsment 2015.02.01.

    Amikor végre elkészül a weboldal, átadják a nagyközönségnek, az emberek (és cégek) legnagyobb része azt hiszi, hogy vége a munkának, minden a helyén van és...

  • Joomla honlapkészítés 2013.02.20.

    A Joomla ingyenes keretrendszer használatával könnyen és gyorsan megy a honlapkészítés. A Joomla alaprendszer folyamatosan fejlődik, így az...

  • Saját weboldal készítése 2013.02.14.

    A saját weboldal készítése nem egyszerű feladat, de az interneten fellelhető oktató anyagok és az ingyenes weboldal készítő programok használatával ma már...

  • Egyedi honlapkészítés 2013.02.12.

    A legtöbb vállalkozás egyedi termékeket állít elő, illetve egyedi termékeket és szolgáltatásokat értékesít, ezért az interneten is egyedi...

  • A weboldal készítés alapjai 2013.02.09.

      A weboldal készítés alapjait viszonylag gyorsan el lehet sajátítani. Az egyszerűbb weboldalak készítéséhez csupán két programnyelvet kell...

honlapkeszites-arajanlat-keres-tablet

KÉRJEN EGYEDI ÁRAJÁNLATOT!

Nincs értelme tovább várnia! Vegye fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével, vagy hívjon a +36 70 252 4759-es telefonszámon.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com