Kiss Honlapkészítés elérhetőség ikoninfo@kisshonlapkeszites.hu

Kiss Honlapkészítés telefon ikon + 36 70 252 4759

Egyedi honlapkészítés Győr

weboldal-keszites

Weboldal készítés,
Webdesign készítés,
Honlap karbantartás
latogatottsag-noveles
Látogatottság növelés,
Keresőoptimalizálás (SEO),
Bevételt termelő honlapkészítés

webaruhaz-keszites

Webáruház készítés,
Webshop készítés,
Webshop karbantartás

Webshop keresőoptimalizálás

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

 

Webshop SeoAz utóbbi időben nagyon megszaporodtak a webshopok. Egyrészt a mai rohanó világban a vásárlóknak könnyebb otthonról megrendelni az adott terméket, másrészről egy webshop üzemeltetéses sokkal gazdaságosabban üzemeltethető a hagyományos üzleteknél. A több webshop egyben nagyobb versenyt is jelent, ezért a webshopok keresőoptimalizálása ma már elengedhetetlen feladat. Ebben a rövid bejegyzésben azt fogom bemutatni, hogy mire is kell figyelni egy webshop keresőoptimalizálása során.

 

Keresőbarát URL-ek

A Search Engine Friendly, azaz SEF URL-ek használata a webshopoknál ugyanolyan fontos, mint a hagyományos weboldalaknál. Az URL lehetőleg tartalmazza a termék nevét, hiszen a felhasználók gyakran erre keresnek rá. A másik előnye a SEF URL-ek használatának, hogy a látogatók is könnyebben megjegyzik az ilyen beszédes címeket, valamint ha egy másik weboldalról hivatkoznak az oldalunkra akkor sokkal szebben néznek ki a linkek is, és sokkal beszédesebbek is, ezért nagyobb átkattintási aránnyal számolhatunk.

Termékleírások optimalizálása

Termékleírások keresőoptimalizálásaAz elmúlt fél évben végzett keresőoptimalizálások egyértelműen mutatják, hogy a keresőknél egyre jobban a szöveges tartalom dominál. A legtöbb webshop tulajdonos ott követi el a hibát, hogy a termékeknek csak rövid leírást ad meg, a hasonló termékek megkapják ugyanazt a leírást. Ráadásul a webshopok esetében tapasztalható az egyforma termékleírás különböző webshopok esetében is. Ennek egyszerű a magyarázata, gyakran a gyártó által megadott termékleírás kerül be a termékek leírásaihoz is. Pedig mint minden honlapnál, itt is az egyedi leírásra lenne célszerű törekedni. Gyakori hiba még a webshopoknál a túlságosan rövid leírás. A vásárlók a lehető legtöbb információt szeretnék megtudni általában a megvásárolandó termékről.

Termékképek optimalizálása

Mivel a terméket a vásárló nem tudja általában személyesen megtekinteni, ezért a megfelelő minőségű termékképek nagyon sokat számítanak a döntés meghozatalakor. Természetesesen a termékképeket is a lehet, sőt kell is keresőoptimalizálni. A termékképeknek érdemes beszédes nevet adni, kerüljük a kép1, kép2 stb. megnevezéseket. A termékképeknél is mindig használjuk az alt leírást, ezzel is javítva webshopunk pozícióját a keresőkben.

Webshop termékkategória oldalak optimalizálása

A felhasználók először általában egy gyűjtőnévre szoktak rákeresni, mely szerencsés esetben megegyezik a websop termékek kategória nevével. Azonban gyakori hiba webshopoknál, hogy a kategória oldalon egyáltalán nem található szöveges tartalom. Így a keresők egyrészt nehezen tudják beazonosítani miről is szól a kategória oldal, másrészről nehéz lesz egy webshopnak felvenni a versenyt a főleg szövegeket tartalmazó honlapokkal szemben. Nagyon fontos ezért, hogy a termék kategória oldalak is tartalmazzanak a kategóriákra jellemző szöveges tartalmat.

Egyedi meta tag-ek használata webshopoknál

Webáruház keresőoptimalizálásEgyes keresőoptimalizálók szerint a meta leírások sokat veszítettek szerepükből, azonban én ezzel nem értek egyet. A találati listán általában a webshop oldalcíme, és a meta leírás jelenik meg. A legtöbb felhasználó gyorsan átfutja a leírást, és ha érdekesnek találja csak akkor kattint tovább a weboldalra. Ezért a webshopok keresőoptimalizálásakor ugyanúgy törekedni kell az egyedi meta leírások használatára mint a többi honlap keresőoptimalizálásakor.

A webshopok keresőoptimalizálása talán még komplikáltabb feladat, mint amilyen a honlapok keresőoptimalizálása. Ebben a leírásban csak a legfontosabb dolgokról esett szó, melyekre figyelni kell a webáruház optimalizálásakor.

Általában egy webshop keresőoptimalizálása komoly szakértelmet és gyakorlatot igényel, ezért érdemes a keresőoptimalizálást szakemberre bízni. A befektetett energia és a költségek általában megtérülnek a látogatottság és a forgalom növekedésével.

Webshop, webáruház keresőoptimalizálásra ajánlatkérés

Amennyiben nem elégedett webshopjának teljesítményével, több látogatót, több vásárlót szeretne kérjen árajánlatot a webáruháza keresőoptimalizálására a Kiss Honlapkészítés Győr-től.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com


<< Honlap optimalizálás

Blog címlap

Webdesign készítés >>

 

 


Tippek röviden

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak? 2016-02-06

    A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző...

  • Google Webmester Eszközök - azaz GWT 2016-01-16

    A GWT, vagyis Google Webmaster Tools, magyarul Google Webmester Eszközök egy rendkívül jó eszköz, amely teljesen ingyenes, és integrálni tudja...

  • Weboldal ereje számokban 2015-12-10

    A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry...

Kapcsolat

KISS HONLAPKÉSZÍTÉS GYŐR
info@kisshonlapkeszites.hu
Tel: +36 70 / 252 4759

Korábbi bejegyzések

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak? 2016.02.06.

    A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző...

  • Google Webmester Eszközök - azaz GWT 2016.01.16.

    A GWT, vagyis Google Webmaster Tools, magyarul Google Webmester Eszközök egy rendkívül jó eszköz, amely teljesen ingyenes, és integrálni tudja...

  • Weboldal ereje számokban 2015.12.10.

    A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry...

  • AdWords vagy keresőoptimalizálás? 2015.11.16.

    A látogatók vonzásának több módszere is van, a legnépszerűbbek közé tartoznak a különböző fizetett hivatkozások, mint például az AdWords, valamint a...

  • Mobilra optimalizált weboldalak 2015.10.28.

    Jelenleg az internetezők egyik legnagyobb kategóriáját azok képezik, akik valamilyen okos készülékről böngésznek (telefon, tablet, stb.), ezt pedig...

honlapkeszites-arajanlat-keres-tablet

KÉRJEN EGYEDI ÁRAJÁNLATOT!

Nincs értelme tovább várnia! Vegye fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével, vagy hívjon a +36 70 252 4759-es telefonszámon.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com