Kiss Honlapkészítés elérhetőség ikoninfo@kisshonlapkeszites.hu

Kiss Honlapkészítés telefon ikon + 36 70 252 4759

Egyedi honlapkészítés Győr

weboldal-keszites

Weboldal készítés,
Webdesign készítés,
Honlap karbantartás
latogatottsag-noveles
Látogatottság növelés,
Keresőoptimalizálás (SEO),
Bevételt termelő honlapkészítés

webaruhaz-keszites

Webáruház készítés,
Webshop készítés,
Webshop karbantartás

Használhatunk-e több domaint ugyanahhoz az oldalhoz?

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

tobb domain

Mindenki azt szeretné, hogy oldala a lehető legjobb helyen szerepeljen a Google és más internetes keresők találati listáján, ennek elérése érdekében pedig az emberek megpróbálnak minden lehetséges módszert bevetni. Sokaknak jut eszébe az, hogy ugyanahhoz az oldalhoz több domaint használnak, ezáltal pedig segíteni fogják a keresőoptimalizálást, azonban ez nem ennyire egyszerű, sőt, egy rossz döntésnek akár végzetes következményei is lehetnek.

Miért nem ajánlott a több domain?

Amennyiben a Google rájön arra, hogy mi is történt tulajdonképpen, akkor ki is zárhatja az oldalt a találati listából, ami a lehető legrosszabb következmény. Ezzel senki sem szeretne találkozni, hiszen akkor rengeteg munka megy kárba. Így mindenképp kijelenthető, hogy nem érdemes kockáztatni, hiszen sokkal nagyobb a veszteség lehetősége, mint a nyereségé.

Keresőoptimalizálás szempontjából fontos a kulcsszavas domain, de szerencsére egyre nagyobb hangsúlyt kap az informatív és egyedi tartalom, mellyel ellensúlyozható a nem kulcsszavas domain név.
Egy honlap oldalait, az egyes menüpontokat több kulcsszóra is lehet keresőoptimalizálni, nem szükséges ehhez több domain néven futtatni a honlapot.

Egy kibúvó azonban létezik

Azok számára, akik mindenképp több domaint szeretnének ugyanahhoz a weboldalhoz, létezik egy megoldás, a domain átirányítás. Ez az úgynevezett 301-es átirányítás az egyetlen elfogadható mód a Google nézőpontjából figyelve egy oldalt. Azok számára nem túl bonyolult, akik otthonosan mozognak a PHP, valamint HTACCESS típusú szerkesztésekben, de akik nem boldogulnak ezekkel, jobb, ha egy szakemberre bízzák a 301-es átirányítást.

Jobb megoldásnak tűnik, és büntetéssel sem jár

Hasonló termékek, szolgáltatások esetén akár egy honlapon belül is jól lehet keresőoptimalizálni az egyes aloldalakat. Ezzel a módszerrel az egyes oldalak önmagukban is erősek lesznek, és tovább erősítik a többi oldalt. Az aloldalak pozitív eredményei pedig a kezdőoldalt is pozitívan fogják befolyásolni.
Ha egy cég szolgáltatási köre több felé ágazik, akkor az egyes profiloknak érdemesebb egymástól független honlapokat készíteni. Ezeknek a honlapoknak választhatunk külön kulcsszavas domaineket, és az egyes honlapokat külön lehet keresőoptimalizálni az egyes témák szerint.

 


<< A jó landing page

Blog címlap

Szakmai blog írása >>

 

 


Tippek röviden

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak? 2016-02-06

    A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző...

  • Google Webmester Eszközök - azaz GWT 2016-01-16

    A GWT, vagyis Google Webmaster Tools, magyarul Google Webmester Eszközök egy rendkívül jó eszköz, amely teljesen ingyenes, és integrálni tudja...

  • Weboldal ereje számokban 2015-12-10

    A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry...

Kapcsolat

KISS HONLAPKÉSZÍTÉS GYŐR
info@kisshonlapkeszites.hu
Tel: +36 70 / 252 4759

Korábbi bejegyzések

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak? 2016.02.06.

    A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző...

  • Google Webmester Eszközök - azaz GWT 2016.01.16.

    A GWT, vagyis Google Webmaster Tools, magyarul Google Webmester Eszközök egy rendkívül jó eszköz, amely teljesen ingyenes, és integrálni tudja...

  • Weboldal ereje számokban 2015.12.10.

    A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry...

  • AdWords vagy keresőoptimalizálás? 2015.11.16.

    A látogatók vonzásának több módszere is van, a legnépszerűbbek közé tartoznak a különböző fizetett hivatkozások, mint például az AdWords, valamint a...

  • Mobilra optimalizált weboldalak 2015.10.28.

    Jelenleg az internetezők egyik legnagyobb kategóriáját azok képezik, akik valamilyen okos készülékről böngésznek (telefon, tablet, stb.), ezt pedig...

honlapkeszites-arajanlat-keres-tablet

KÉRJEN EGYEDI ÁRAJÁNLATOT!

Nincs értelme tovább várnia! Vegye fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével, vagy hívjon a +36 70 252 4759-es telefonszámon.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com