Kiss Honlapkészítés elérhetőség ikoninfo@kisshonlapkeszites.hu

Kiss Honlapkészítés telefon ikon + 36 70 252 4759

Egyedi honlapkészítés Győr

weboldal-keszites

Weboldal készítés,
Webdesign készítés,
Honlap karbantartás
latogatottsag-noveles
Látogatottság növelés,
Keresőoptimalizálás (SEO),
Bevételt termelő honlapkészítés

webaruhaz-keszites

Webáruház készítés,
Webshop készítés,
Webshop karbantartás

A sikeres weboldal 4 titka

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

 

sikeres-weboldalLehet mellébeszélni, de minden céges weboldalnak egyetlen célja van, az értékesítés. Termékeket, szolgáltatásokat szeretnénk eladni. Ha jó a weboldalunk, akkor többet fogunk vele keresni. Egy rossz weboldallal azonban lehetséges megrendelőket fogunk veszíteni.

A továbbiakban megosztom Önökkel a sikeres weboldal 4 titkát, amelyeket már egy honlap tervezésekor és készítésekor is érdemes figyelembe vennünk.

 

1. Legyen egy jó termékünk. Ha weboldalt szeretnénk készíttetni, akkor bizonyára rendelkezünk egy vagy több termékkel, szolgáltatással. Fontos, hogy amit érékesíteni akarunk, azt emeljük ki valami miatt a konkurensek termékei közül. "Az emberek nem terméket akarnak vásárolni, hanem megoldást a problémájukra." Mondják ezt neves marketing szakemberek. Mutassuk be tehát, milyen haszna, előnye van abból, ha tőlünk rendel, vásárol. Különösen igaz ez egy újfajta termék, szolgáltatás bemutatásakor.

2. Értékes látogatók szerzése a weboldalra. Általában nem a sok látogató a lényeg, ha egy weboldalunk van. Nekünk az értékes látogatók a fontosak, akiket érdekel az a termék vagy szolgáltatás, amit kínálunk. Hiába van napi több száz látogatónk, ha senki nem rendel, illetve vásárol tőlünk. Törekedjünk ezért az áttekinthetőségre és a közérthetőségre egy honlap készítésekor.

3. Felhasználóbarát weboldal kialakítás. A legtöbb internetező az egyszerű, könnyen áttekinthető weboldalakat kedveli. Nincs idejük és türelmük keresgélni. Hiába vannak értékes látogatóink, ha gyorsan továbbállnak, mert nem találják meg azt, amit keresnek. Értékes látogatókat legkönnyebben keresőoptimalizálással és Google AdWords hirdetési kampánnyal szerezhetünk.

4. Megfelelő webszöveg. Az a tapasztalatom, hogy általában a jó webszöveg írásánál akadnak el a honlap tulajdonosok. Ez nem meglepő, hiszen ez egy komoly felkészültséget igénylő összetett feladat. Pedig csak a megfelelően megírt webszöveggel tudjuk felkelteni a látogatók érdeklődését. Bővebben a webes szövegírásról egy korábbi cikkemben olvashat.

Egy jó értékesítési weboldal elkészítése komoly felkészültséget és sok munkát igényel. Ha bizonytalanok vagyunk, kérjük inkább szakember segítségét, a befektetésünk később kamatosan megtérül.

A Kiss Honlapkészítés a weboldal készítés mellett vállalja weboldalak keresőoptimalizálását, weboldalak szövegírását, AdWords hirdetési kampányok lebonyolítását is.


<< Hogyan vásároljunk képeket honlapunkhoz?

Blog címlap

10 honlap hiba >>

 

 


Tippek röviden

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak? 2016-02-06

    A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző...

  • Google Webmester Eszközök - azaz GWT 2016-01-16

    A GWT, vagyis Google Webmaster Tools, magyarul Google Webmester Eszközök egy rendkívül jó eszköz, amely teljesen ingyenes, és integrálni tudja...

  • Weboldal ereje számokban 2015-12-10

    A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry...

Kapcsolat

KISS HONLAPKÉSZÍTÉS GYŐR
info@kisshonlapkeszites.hu
Tel: +36 70 / 252 4759

Korábbi bejegyzések

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak? 2016.02.06.

    A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző...

  • Google Webmester Eszközök - azaz GWT 2016.01.16.

    A GWT, vagyis Google Webmaster Tools, magyarul Google Webmester Eszközök egy rendkívül jó eszköz, amely teljesen ingyenes, és integrálni tudja...

  • Weboldal ereje számokban 2015.12.10.

    A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry...

  • AdWords vagy keresőoptimalizálás? 2015.11.16.

    A látogatók vonzásának több módszere is van, a legnépszerűbbek közé tartoznak a különböző fizetett hivatkozások, mint például az AdWords, valamint a...

  • Mobilra optimalizált weboldalak 2015.10.28.

    Jelenleg az internetezők egyik legnagyobb kategóriáját azok képezik, akik valamilyen okos készülékről böngésznek (telefon, tablet, stb.), ezt pedig...

honlapkeszites-arajanlat-keres-tablet

KÉRJEN EGYEDI ÁRAJÁNLATOT!

Nincs értelme tovább várnia! Vegye fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével, vagy hívjon a +36 70 252 4759-es telefonszámon.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com