Kiss Honlapkészítés elérhetőség ikoninfo@kisshonlapkeszites.hu

Kiss Honlapkészítés telefon ikon + 36 70 252 4759

Egyedi honlapkészítés Győr

weboldal-keszites

Weboldal készítés,
Webdesign készítés,
Honlap karbantartás
latogatottsag-noveles
Látogatottság növelés,
Keresőoptimalizálás (SEO),
Bevételt termelő honlapkészítés

webaruhaz-keszites

Webáruház készítés,
Webshop készítés,
Webshop karbantartás

A legfontosabb szám az online marketingben

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív
 

 

Konverzió számításaGyakran hallom vállalkozóktól, hogy nincs elegendő anyagi forrásuk a hirdetésre, és egyébként is túl drágák a hirdetések nekik. Másik részről arra panaszkodnak, hogy kevés a megrendelés / vásárlás. Aki kicsit is ért az online marketinghez az tudja, hogy egyetlen mérőszámot kell csupán folyamatosan követni a siker érdekében, függetlenül attól mennyit költünk online marketingre.



Miben mérhetjük az online marketing sikerét?

Költhetünk sokat vagy keveset marketingre, minden esetben a megtérülést kell figyelemmel kisérnünk. Ezt legjobban a konverzió mérésével tehetjük meg.

Konverziónak nevezzük, amikor egy felhasználó egy weboldal tulajdonosa által küldött e-mail vagy egy hirdetés alapján valamilyen kívánt dolgot tesz meg. A konverzió lehet feliratozás e-mail kampányra, regisztráció, oktatási anyag letöltése, esetleg árajánlat kérés vagy maga a vásárlás.

Át vittebb értelemben lehet a konverzió számításának alapja a megrendelések száma és az online marketingre fordított kiadás aránya, tehát az a viszonyszám amely megmutatja, hogy az online marketingre fordított kiadásunkból mennyi megrendelést, vásárlást könyvelhetünk el.

Mi a legfontosabb konverziós cél?

Természetesen maga az értékesítés a legtöbb weboldal célja. Azonban nagyon fontos, hogy kellő figyelmet fordítsunk a hírlevelünkre feliratkozókra, vagy a tanulmányunkat letöltőkre is.

A konverzió tesztelése

A konverziót egyes esetekben nagyon könnyen kiszámolhatjuk, léteznek ennek számítására online marketing szoftverek is, de a Google Analytics-el is tudunk konverziót mérni. A konverzió tesztelésére létezik egy nagyon jó módszer, mégpedig a több verziós landing page weboldal. Ennek lényege, hogy két eltérő weboldalt készítünk ugyan azzal a céllal, amelyre például AdWords kampánnyal irányítjuk a látogatóinkat. Ezzel a módszerrel mérhetjük a két weboldal teljesítményét, és mindkét weboldalnál kiszámolva a konverziót kiválaszthatjuk a jobban teljesítő weboldalt.


<< A Google keresési szokások

Blog címlap

A weboldal készítés alapjai >>

 

 


Tippek röviden

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak? 2016-02-06

    A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző...

  • Google Webmester Eszközök - azaz GWT 2016-01-16

    A GWT, vagyis Google Webmaster Tools, magyarul Google Webmester Eszközök egy rendkívül jó eszköz, amely teljesen ingyenes, és integrálni tudja...

  • Weboldal ereje számokban 2015-12-10

    A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry...

Kapcsolat

KISS HONLAPKÉSZÍTÉS GYŐR
info@kisshonlapkeszites.hu
Tel: +36 70 / 252 4759

Korábbi bejegyzések

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak? 2016.02.06.

    A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző...

  • Google Webmester Eszközök - azaz GWT 2016.01.16.

    A GWT, vagyis Google Webmaster Tools, magyarul Google Webmester Eszközök egy rendkívül jó eszköz, amely teljesen ingyenes, és integrálni tudja...

  • Weboldal ereje számokban 2015.12.10.

    A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry...

  • AdWords vagy keresőoptimalizálás? 2015.11.16.

    A látogatók vonzásának több módszere is van, a legnépszerűbbek közé tartoznak a különböző fizetett hivatkozások, mint például az AdWords, valamint a...

  • Mobilra optimalizált weboldalak 2015.10.28.

    Jelenleg az internetezők egyik legnagyobb kategóriáját azok képezik, akik valamilyen okos készülékről böngésznek (telefon, tablet, stb.), ezt pedig...

honlapkeszites-arajanlat-keres-tablet

KÉRJEN EGYEDI ÁRAJÁNLATOT!

Nincs értelme tovább várnia! Vegye fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével, vagy hívjon a +36 70 252 4759-es telefonszámon.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com