Kiss Honlapkészítés elérhetőség ikoninfo@kisshonlapkeszites.hu

Kiss Honlapkészítés telefon ikon + 36 70 252 4759

Egyedi honlapkészítés Győr

weboldal-keszites

Weboldal készítés,
Webdesign készítés,
Honlap karbantartás
latogatottsag-noveles
Látogatottság növelés,
Keresőoptimalizálás (SEO),
Bevételt termelő honlapkészítés

webaruhaz-keszites

Webáruház készítés,
Webshop készítés,
Webshop karbantartás

A jó landing page

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

weboldal ab teszt

Egy weboldal látogatóit jól körül lehet határolni, hiszen vannak olyan jellemzők, amelyekkel az internetezők legnagyobb százalékát jellemezhetjük. A weblapot úgy kell kialakítani, hogy figyelembe vegyük ezeket a jellemzőket, hiszen ezáltal nagyobb százalékban bírhatjuk maradásra őket és érhetjük el a kitűzött konverziós célt. Néha a honlap apróbb módosításaival is jelentős eredménynövekedést lehet elérni. Ennek vizsgálatához egy nagyon jó eszköz a honlap A/B teszt.

A weboldalra látogatók legfontosabb jellemzői

Szinte mindenkire igaz, aki a különböző keresőkben keres rá a kívánt szolgáltatásokra, termékekre, hogy szinte azonnal tovább lépnek egy weboldalról, ha az érdektelennek tűnik, nem találja meg néhány pillanat alatt azt, amire szüksége van. Ezt követően pedig csak egyszerűen megnyitja a keresőben a következő cég weboldalát. Általános jellemző, hogy mindenki a lehető leggyorsabban szeretné megkapni az információkat, amelyekre szükség van. Az oldal látogatóinak jellemzőit leginkább azok a kulcsszavak mutatják meg, amelyek alapján rátalált az oldalra, ezek alapján pedig könnyen ki lehet alakítani egy olyan céloldalt, amely meg fog felelni az odalátogatók igényeinek. A landing page, vagyis az érkezési oldal megfelelő kialakítása is a legfontosabb teendők közé tartozik. Ez a legtöbb esetben nem a főoldal, hiszen a látogató egy jól meghatározható céllal érkezik, és szeretné egy kattintással megtalálni azt, amit keres. A keresőszavak segítségével egyszerűen kialakítható több landing page is az olvasók számra, ezáltal növelhetjük az esélyt arra, hogy maradni fognak és konverzióra kerül sor.

Milyen a jó landing page?

Landing page-nek, azaz érkező oldalnak nevezzük azt az oldalt, amelyre a látogatót irányítjuk pl. a banneres vagy AdWords hirdetésről. A landing page lehet egy weboldal része, de lehet teljesen különálló egy oldalas honlap is.
A jó landing page kizárólagosan egy cél felé tereli a látogatót. Az ilyen cél lehet oktatóanyag, tudásanyag letöltése, hírlevélre feliratkozás, vagy egy termék megvásárlása. Ezért a jó landing page a lehető legkevesebb figyelem elterelő elemet tartalmaz. A landing page-en általában egy űrlap kitöltése a cél. Ennek az eseménynek a bekövetkeztét lehet mérni. A látogatók számából és az űrlapot kitöltők számából egy arányszám képezhető, melyet konverziós rátának nevezünk.

Landing page optimalizálás

Egy termékhez kettő, vagy akár több landing page oldalt is lehet készíteni egymástól függetlenül. Az egyes oldalak lehetnek hasonlóak vagy teljesen eltérőek is. Az egyes landing page-ek konverzióját pontosan ki lehet számolni, és az eredmények alapján el lehet dönteni melyik landing page teljesít jobban, és melyik landing page maradjon meg véglegesen. Fontos, hogy az ilyen landing page oldalakra csak hirdetésről irányítsuk az optimalizálás idejéig a látogatókat, mert duplikáció miatt az oldalak büntetést is kaphatnak. A banneres hirdetésnek és a landing page-nak ajánlott összhangban lenniük. Landing page optimalizáláskor ajánlott több bannert készíteni a több landing page részére.

Landing page készítése és optimalizálása nem minden esetben célszerű. Egy céges weboldal esetében általában nincs szükség landing page oldalra, viszont egy termék népszerűsítéséhez vagy értékesítéséhez kiváló eszköz lehet.


<< Honlap eredményesség mérése

Blog címlap

Használhatunk-e több domaint ugyanahhoz az oldalhoz? >>

 

 


Tippek röviden

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak? 2016-02-06

    A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző...

  • Google Webmester Eszközök - azaz GWT 2016-01-16

    A GWT, vagyis Google Webmaster Tools, magyarul Google Webmester Eszközök egy rendkívül jó eszköz, amely teljesen ingyenes, és integrálni tudja...

  • Weboldal ereje számokban 2015-12-10

    A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry...

Kapcsolat

KISS HONLAPKÉSZÍTÉS GYŐR
info@kisshonlapkeszites.hu
Tel: +36 70 / 252 4759

Korábbi bejegyzések

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak? 2016.02.06.

    A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző...

  • Google Webmester Eszközök - azaz GWT 2016.01.16.

    A GWT, vagyis Google Webmaster Tools, magyarul Google Webmester Eszközök egy rendkívül jó eszköz, amely teljesen ingyenes, és integrálni tudja...

  • Weboldal ereje számokban 2015.12.10.

    A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry...

  • AdWords vagy keresőoptimalizálás? 2015.11.16.

    A látogatók vonzásának több módszere is van, a legnépszerűbbek közé tartoznak a különböző fizetett hivatkozások, mint például az AdWords, valamint a...

  • Mobilra optimalizált weboldalak 2015.10.28.

    Jelenleg az internetezők egyik legnagyobb kategóriáját azok képezik, akik valamilyen okos készülékről böngésznek (telefon, tablet, stb.), ezt pedig...

honlapkeszites-arajanlat-keres-tablet

KÉRJEN EGYEDI ÁRAJÁNLATOT!

Nincs értelme tovább várnia! Vegye fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével, vagy hívjon a +36 70 252 4759-es telefonszámon.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com