Kiss Honlapkészítés elérhetőség ikoninfo@kisshonlapkeszites.hu

Kiss Honlapkészítés telefon ikon + 36 70 252 4759

Egyedi honlapkészítés Győr

weboldal-keszites

Weboldal készítés,
Webdesign készítés,
Honlap karbantartás
latogatottsag-noveles
Látogatottság növelés,
Keresőoptimalizálás (SEO),
Bevételt termelő honlapkészítés

webaruhaz-keszites

Webáruház készítés,
Webshop készítés,
Webshop karbantartás

AdWords vagy keresőoptimalizálás?

Olvasóink értékelése: 1 / 5

Csillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

adwords hirdetes2

A látogatók vonzásának több módszere is van, a legnépszerűbbek közé tartoznak a különböző fizetett hivatkozások, mint például az AdWords, valamint a keresőoptimalizálás is. Sokan nem tudnak dönteni a kettő között, hiszen mindkettőnek megvannak a maga előnyei, sőt, olyan lehetőség is van, amikor érdemes mindkét lehetőséget egyidejűleg igénybe venni. Érdemes egyenként is megismerni ezeket a lehetőségeket.


adwords hirdetes

A látogatók vonzásának több módszere is van, a legnépszerűbbek közé tartoznak a különböző fizetett hivatkozások, mint például az AdWords, valamint a keresőoptimalizálás is. Sokan nem tudnak dönteni a kettő között, hiszen mindkettőnek megvannak a maga előnyei, sőt, olyan lehetőség is van, amikor érdemes mindkét lehetőséget egyidejűleg igénybe venni. Érdemes egyenként is megismerni ezeket a lehetőségeket.

AdWords

A fizetett hivatkozások legnépszerűbbje mindenképp az AdWords kampány. Ez a módszer gyakorlatilag azt jelenti, hogy teljesen mindegy hol foglal helyet a honlap a keresők találati listájában, a módszer igénybe vétele után azonnal megjelennek a Google normál találati listája mellett. Ezeket a látogató a megadott kulcsszavak beírását követően fogja megtalálni a „fizetett hivatkozások, szponzorált linkek" részlegen. Előny az, hogy szinte azonnal hozza is a látogatókat, azonban hátrány, hogy csak addig, amíg tart a fizetett kampány.

AdWords Display kampány

Az AdWords kampánynak létezik egy alternatív módszere is, amikor a display hálózaton keresztül hirdetünk. Ennek lényege, hogy bizonyos weboldalak helyet biztosítanak a Google hirdetések számára, az AdWords hirdetők pedig ezeken a helyeken jelenhetnek meg szöveges vagy banneres hirdetéseikkel. A display hálózat használatának előnye, hogy olyan látogatókat is elérhetünk így, akik nem a Google keresőjét használják (ha van még ilyen :-) ).

A display hálózaton történő hirdetés további előnye, hogy a megjelentetett hirdetések a felhasználó böngészési előzményei alapján jelenik meg, így a látogatók számára érdekes hirdetéseket fog kapni. Ezért az ilyen hirdetésekből érkező látogatóknál sokkal jobb konverziós arány érhető el mint a találati listán történő hirdetéskor.

Az AdWords hirdetéseknek három megjelenítési lehetőségük van. Csak keresési találatkor, csak display hálózaton, vagy mindkét helyen hirdethetünk egyszerre.

Keresőoptimalizálás

A SEO, vagyis keresőoptimalizálás, vagy más szavakkal természetes listákban való elhelyezés lényege az, hogy a Google és más keresők motorjait célszerűen használjuk ki, ezáltal pedig a találati listákban a megadott kulcsszavakra jó helyezéseket ér el az optimalizált oldal. Mivel a látogatók nagy része az első találatok között választja ki nagy valószínűséggel valamelyik oldalt, így mindenkinek érdeke oda kerülni. Ennek az egyik hátránya, hogy nem egyik pillanatról a másikra látható a hatás. Előnyök szép számmal akadnak, hiszen ez a módszer hosszú távon is érezteti hatását, akár hónapokkal az optimalizálás igénybe vétele után is. Hosszabb távot tekintve pedig az ára is kedvezőbb az AdWords kampánynál.

Olyan esetek is léteznek, amikor érdemes mindkét módszert igénybe venni azonos időben, a szezonos termékek, szolgáltatások (pl. nyáron strandolás, télen sízés) esetében a hosszabb távú optimalizálás mellett az adott szezonban megéri AdWords hirdetésekért is fizetni. Ajánlott még az AdWords hirdetés használata a keresőoptimalizálás első lépéseként is elkezdeni. Így azonnali eredmény érhető el a keresőoptimalizálás befejezéséig.


<< Mobilra optimalizált weboldalak

Blog címlap

Weboldal ereje számokban >>

 

 


Tippek röviden

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak? 2016-02-06

    A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző...

  • Google Webmester Eszközök - azaz GWT 2016-01-16

    A GWT, vagyis Google Webmaster Tools, magyarul Google Webmester Eszközök egy rendkívül jó eszköz, amely teljesen ingyenes, és integrálni tudja...

  • Weboldal ereje számokban 2015-12-10

    A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry...

Blog

honlapkeszites-arajanlat-keres-tablet

KÉRJEN EGYEDI ÁRAJÁNLATOT!

Nincs értelme tovább várnia! Vegye fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével, vagy hívjon a +36 70 252 4759-es telefonszámon.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com