Kiss Honlapkészítés elérhetőség ikoninfo@kisshonlapkeszites.hu

Kiss Honlapkészítés telefon ikon + 36 70 252 4759

Egyedi honlapkészítés Győr

weboldal-keszites

Weboldal készítés,
Webdesign készítés,
Honlap karbantartás
latogatottsag-noveles
Látogatottság növelés,
Keresőoptimalizálás (SEO),
Bevételt termelő honlapkészítés

webaruhaz-keszites

Webáruház készítés,
Webshop készítés,
Webshop karbantartás

Hírlevél-ahogy használjuk, és ahogy kellene

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

Hírlevel helyes használataAz online marketing egyik nagy találmánya a hírlevél. Sajnos mára a helytelen használat miatt mindenkiben kellemetlen érzés támad, ha meghallja ezt a szót. A spam jellegő kéretlen levelek és a minden áron aladni akaró hírlevelek miatt mára egyre nehezebb rávenni a felhasználókat a feliratkozásra. Pedig egy hírlevél igenis lehet hasznos és érdekes is. A hírlevél ha jól használják ismertséget, elismertséget és bizalmat kelt a látogatók körében. Nézzük meg, hogyan is kellene ezt jól csinálni.

A hírlevél célja ne az eladás legyen

A legnagyobb hiba amelyet elkövetünk hírlevelünkkel, hogy folyamatosan bombázzuk látogatóinkat ajánlatainkkal. Ez csak a legritkább esetben vezet célhoz, és csak nagyon kedvező ajánlat esetén érhetünk el ezzel eredményt.

A hírlevél elsődleges célja a kapcsolattartás legyen. A jól megírt és értékes hírlevelekkel bizalmat és jó kapcsolatot tarthatunk fent látogatóinkkal. Ha majd valamelyik termékünk vagy szolgáltatásunk érdekelni fogja a hírlevélre feliratkozót, akkor a jó kapcsolatnak köszönhetően biztosan meg fog keresni bennünket.

A hírlevél legyen érdekes

Hírlevel helyes használataA legfontosabb, hogy a hírlevél témája legyen érdekes. Senki sem szeret olyan hírlevelet olvasni, aminek nincs mondanivalója. Az érdekes témájú hírlevelet azonban sokan kedvelik. A leggyakrabban azért iratkoznak fel a látogatók a hírlevélre, mert értékesnek tartották a honlap mondani valóját, és további értékes és érdekes tartalomra vágynak.


A hírlevél legyen informatív

Az értékes tartalom már önmagában is értéket képvisel. Az információban gazdag hírlevelet szívesen elolvassák az emberek, gyakran még meg is őrzik, hogy később újra el tudják olvasni. Kifejezetten sikeresek az oktató jellegű hírlevelek, melyekből tanulni lehet, ezáltal hasznosak is. A hasznos és értékes hírlevelekkel megmutathatjuk hozzáértésünkt, bizonyíthatjuk szakmai tudásunkat. A hírlevélre feliratkozót ezáltal meg tudjuk győzni szakmai kompetenciánkról, és nagy valószínűség szerint hűséges megrendelőnk, vásárlónk válik belőle.

A hírlevél legyen rövid, tömör, lényegre törő

Az embereknek egyre kevesebb idejük jut az olvasásra. A túl hosszú hírlevelet sokan el sem kezdik elolvasni. A hírlevélben fogalmazzunk röviden és közérthetően. Jó megoldás lehet, ha a hírlevélben csak a cikk első felét vagy a cikk rövidített változatát küldjük el, és a honlapunkon fejtjük ki részletesebben mondanivalónkat.

A jó hírlevél eredménye

Hírlevel helyes használataA megfelelő hírlevél kampánynak köszönhetően a hírlevélre felirtkozó bizalommal fog felkeresni minket, nem kell már meggyőznünk szakmai hozzáértésünkről. A bizalmát már a jól megszerkesztett és informatív hírlevelekkel kiérdemeltük.




<< Online vállalkozás előnyei

Blog címlap

Öt hasznos weboldal >>

 

 


Tippek röviden

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak? 2016-02-06

    A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző...

  • Google Webmester Eszközök - azaz GWT 2016-01-16

    A GWT, vagyis Google Webmaster Tools, magyarul Google Webmester Eszközök egy rendkívül jó eszköz, amely teljesen ingyenes, és integrálni tudja...

  • Weboldal ereje számokban 2015-12-10

    A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry...

Blog

honlapkeszites-arajanlat-keres-tablet

KÉRJEN EGYEDI ÁRAJÁNLATOT!

Nincs értelme tovább várnia! Vegye fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével, vagy hívjon a +36 70 252 4759-es telefonszámon.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com