Kiss Honlapkészítés elérhetőség ikoninfo@kisshonlapkeszites.hu

Kiss Honlapkészítés telefon ikon + 36 70 252 4759

Egyedi honlapkészítés Győr

weboldal-keszites

Weboldal készítés,
Webdesign készítés,
Honlap karbantartás
latogatottsag-noveles
Látogatottság növelés,
Keresőoptimalizálás (SEO),
Bevételt termelő honlapkészítés

webaruhaz-keszites

Webáruház készítés,
Webshop készítés,
Webshop karbantartás

Valós idejű marketing

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

 

Valós idejű hirdetésA valós idejű marketing egy új fogalom az online marketing világában, de minden bizonnyal ez lesz a jövő vezető irányzata ezen a területen. Megjelenése első sorban a mobil eszközökről történő megnövekedett keresési számnak köszönhető. Nagy valószínűség szerint mást tartalomra keres rá ugyanazzal a kulcsszóval egy otthoni felhasználó, és egy egy közterületen mobil eszközről böngésző felhasználó. Ezt a Google is felismerte, és a keresés helyéhez és a böngésző eszközhöz igazodva változik a találati lista.

A legrelevánsabb találat megjelenítése

A Google azért lett a világ első számú keresője, mert mindig is a legjobb és a legrelevánsabb, azaz más néven a legjobban a kerseséshez kapcsolódó találatokat akarta megjeleníteni. Ez volt a Google kezdeti sikerének a titka, és ez az üzletpolitika nem változott napjainkban sem. Az AdWords hirdetés feladásakor is kevesebbet kell fizetnünk egy kattintásért, ha témába vágó oldalt hirdetünk a megfelelő kulcsszóval.

Azonos kulcsszó, eltérő találat

valos-ideju-online-hirdetesMár korábban is tapasztalhattuk, hogy ugyanarra a kulcsszóra más eredményt kapunk eltérő keresés esetén. A Google figyelembe vette az asztali gépek esetén a keresés helyét és a keresési előzményeket is.

A mobil eszközök megjelenésével azonban egyre nagyobb az ilyen eszközökről történő keresés. Erre reagálva a Google a keresési algoritmusba beépítette a keresés pontos helyét, sőt még azt is figyeli milyen eszközről hajtottuk végre a keresést. Ezeknek az információknak a tudatában pontosabb keresési eredményeket kapunk.

Tegyük fel, hogy az "étterem" szóra keresünk rá. Nagy valószínűség szerint más eredményt fogunk kapni lakóhelyünkön az asztali számítógépünkről keresve, és teljesen más eredményt a lakóhelyünktől távol mobil keresés esetén. Felhasználóként olyan ézrésünk lesz, mintha a Google kitlalálta volna a gondolatunkat.

A valós idejű marketing használata

Szerencsére a fenti információk birtokában saját vállalkozásunk marketing stratégiájával is követhetjük a Google fejlesztéseit. Az AdWord hirdetés pontosabb célzásával, a mobil eszközökre is alkalmas honlapokkal több értékes látogatót kaphatunk mint korábban bármikor.


<< Meta elemek

Blog címlap

Online vállalkozás előnyei >>

 

 


Tippek röviden

  • Mit nevezünk minőségi tartalomnak? 2016-02-06

    A minőségi tartalom egy blog, vagy bármilyen weboldal esetében rendkívül fontos, hiszen ez elsődleges rangsorolási szempont a különböző...

  • Google Webmester Eszközök - azaz GWT 2016-01-16

    A GWT, vagyis Google Webmaster Tools, magyarul Google Webmester Eszközök egy rendkívül jó eszköz, amely teljesen ingyenes, és integrálni tudja...

  • Weboldal ereje számokban 2015-12-10

    A PageRank értéke az a mérőszám, amit már 1998-tól egy oldal erősségével kapcsolatos legfontosabb értékként kezelnek az internetezők, hiszen Larry...

Blog

honlapkeszites-arajanlat-keres-tablet

KÉRJEN EGYEDI ÁRAJÁNLATOT!

Nincs értelme tovább várnia! Vegye fel velem a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével, vagy hívjon a +36 70 252 4759-es telefonszámon.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com